Jan-Farang.reismee.nl

Andere tijden.......

Zo inmiddels Bangkok weer overleeft, op het laatst wordt dat allemaal ook wel een beetje heftig.
We hebben de reis naar Sangklaburi, maar even in tweeen gebroken het is nu tenslotte vakantie. Op dit moment zitten we dan ook halverwege in kanchanaburi waar we al veel vaker zijn geweest, dus lekker relaxed een beetje bijkomen.
Tja die zuster van Anja, Marge, die denkt geloof ik dat we op een horror trip zijn hahahaha, ik zou de foto's hierboven maar eens bekijken. Ik geef toe voor veel mensen zou dit niks zijn, en deze manier van reizen al helemaal niet. Voor ons is dit de manier!!!! En zo kom je nog eens wat tegen, en zie je hoe de wereld echt in elkaar zit.
Ik wou trouwens inderdaad dat ze koning Dijkstra hier ter venaging van die oude knakker namen,,, volgende keer neem ik een foto mee en peil ik de reacties,,,, wie weet.......

Laughing

Afijn morgen gaan we weer verder richting de grens met Birma, waar ook tevens de langste houten brug van dit deel van Azie nog steeds in originele staat is. Oke, oke af en toe hebben ze nog wel eens wat oorlog met elkaar en schieten ze wat raketjes op elikaar af, maar aangezien we van die vuurpijlen op oudejaarsavond ook al niks hebben meegekregen is dat dan toch wel weer mooi mee genomen.
Dan heb je ook nog de Akka's en de Mong die het onderling ook niet zo goed met elkaar kunnen vinden,,,, maar ach not my problem......
Een waanzinnige mooie rit word het morgen, in een minivan, berg op berg af, met een verval je wil het niet weten, stijgend tot boven de 2 kilometer......( al zie ik wel wat tegen de terugreis aan, dat wordt 7 uren hobbel de bobbel, en dan in de avond uren nog meer dan 14 uur met de trein naar het noorden)
Maak je geen zorgen marge,,, in Sangklaburi alweer te gekke accomodatie geregeld, met uitzicht over de brug. Tja ff thaise sim in de telefoon gewipt, en ff gebeld voor een mooi prijsje, het gaat hier echt niet meer met van die trommeltjes hoor.(they had Tam Tam,, now it's Tom Tom)
Het paradijs is hier overal,,, en de andere kant van de medaille natuurlijk ook helaas....
Zo we pakken zo het treintje naar Nam Tok een mooi overblijfsel van een onprettige tijd zal ik maar zeggen. Die jongens die de zooi destijds allemaal met grote tegenzin hebben gebouwd hadden nooit kunnen dromen dat je daar later met een peukje in je muile en een koel biertje in de hand een leuk ritje zou maken. En dat zonder zo'n Jappanse rotzak die je met een eind hout op je donder stond te slaan

Ach ja,,,,,, andere tijden......

'jan farang'

Reacties

Reacties

Piet

Hey kerel , jij moet een ijzeren konditie hebben.
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat dit allemaal een vervolg is op de film THE WAY BACK !!

Zet 'm op Iron Man !!



Groeten Piet

jan farang

Nou die vrouw van mij kan er ook wat van Piet!
Gaat vast goedkomen,,,,,en anders zijn er gestrand bij de laatste stip op de kaart :)
(Overigens een uitstekende film kerel!!!!)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!