Jan-Farang.reismee.nl

Houston,,,, The eagle has landed.

Zo, dat was me een reis,,, jan farang is half dood....

Voor ik begin met babbelen,,, gelukkig nieuwjaar iedereen!!!
(Niet te veel zuipen

Laughing
)

Let maar niet op de eventuele spel faulten

Laughing
, ben wat dyslectisch, en normaal jaag ik er nog ff een spellings check overheen die ik hier niet heb.....


Petje af voor die Belgische maatschappij, ik kon in het midden over drie stoelen te gelijk heen liggen, laten we bidden dat het op de terug weg ook zo moge zijn. Tja, ik paste ook niet eens tussen die stoeltje in, kon die lange poten van me niet eens op de grond krijgen, was even bang dat ik in Bangkok gelijk tot amputatie kon overgaan.
Overigens leuke gasten die Belgen,,, daar kunnen die zure Hollanders nog wat van leren!
Om 12 uur hadden we champagne in de lucht, hetgeen Nederlandse tijd was om half negen boven Afganistan (Boven was het vast gezelliger dan daar beneden vermoed ik)
Tijden met een Belg zitten babbelen, Christoffer, mocht je dit nog lezen, het was gezellig, veel van opgestoken, have a save journey mate!

Afijn het is hier rustig, ik heb het nog nooit zo gezien, met een beetje geluk blijft dat zo. Wat de toeristen betreft kun je rustig stellen dat 70% er niet is, ik mis zeals de zwarte pest, dus dat is niet verkeerd. Verder is het hier nieuwjaar, hetgeen een dag of 4 duurt hier, dus woensdag is de boel weer terug. Even om een idee te geven, je kon zo vanaf het vliegveld in 1 ruk doorrijden naar het hotel. Normaal moet je dan de highway (tol) pakken, anders sta je daar met kerstmis nog.

Pffff, Anja is op dit moment bezig met de eerste ronde van haar inkoop, ik dacht gauw er vandoor. Als ik straks terug kom dan is die hotelkamer alweer veranderd in een pakhuis.
Mooie kamer wel, nieuwe regels,,, non smoking!!! Nu maar hopen dat ze niet gemerkt hebben dat ik die hele kamer heb blauw gerookt hahaha.
Voorlopig doen we maar ff een tikje kalm aan, want we zijn nog lang niet op level..... (jetlag), dat zal nog wel even duren vermoed ik.
Ik denk dat ik vanmiddag meer ff een paar uur ga maffen, zodat we vanavond wat fitter zijn. Mijn kop voelt momenteel aan als een in elkaar getrapt fruitmandje. (neem van mij aan dat dat niet ok is )

Er zijn nog een paar gebieden rond bangkok die nog onder water staan, dus hier en daar moeten we omrijden straks. Voorlopig blijven we hier nog even een paar dagen in Bangkok hangen, daarna gaan we richting de Birmaanse Grens, en later richting het noorden, Chang Mai, en daar nog ver boven. Dit jaar gaan we ons niet kapot reizen, beetje relaxed dit keer.

Voor nu de groeten,,, ik ga een biertje pakken.....

'jan farang'

Reacties

Reacties

10y

Fijn dat jullie daar zijn en dat jij je benen nog hebt! Jammer dat je hoofd een soort ""fruitmoes""is, maar dat zal vast niet lang duren. Doe de groetjes aan Anja en geniet van de reis.

gilles

nice one!! happy 2012 enjoy the joy happy travels!!

Margé

Dag Jan,
goed te lezen dat jullie veilig geland zijn. Fijne vakantie en doe de groeten aan m'n zus.

Sasja

Goed idee, een biertje :)

Mooi dat de vliegreis goed is verlopen! Ik print het verslag ook even uit voor opa, die is hier nu toevallig net te eten.

Much fun & groetjes van ons allemaal, we volgen jullie avonturen!

"jan farang"

Bedankt voor de reacties folks, dit jaar doen we het wat kalm aan denk ik.
Zal de groeten ff aan blondie over brengen, komt goed

Sasja? Ik neem aan dat jij het nichtje van Anja bent? Doe de groeten maar ff van me aan die ouwe baas,,, ik mis die lekkere aardappelen van hem nog niet,, maar komt wel.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!